"دل" سریال جدید منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی
نوشته شده توسط : شهرزاد

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و به نویسندگی بابک کایدان برای پخش از شبکه نمایش خانگی است.تصویربرداری سریال دل به تهیه کنندگی جواد فرحانی بهمن ماه آغاز شده است.
تهیه کنندگی این سریال را ابتدا ایرج محمدی بر عهده داشته ، که انصراف داده است و به جای او جواد فرحانی تهیه کنندگی سریال را بر عهده گرفته است.لوکیشن‌های این سریال ۲۸ قسمتی که در دو فصل ۱۴ قسمتی توزیع می‌شود، همگی در تهران است و بخش کوتاهی در شمال کشور مقابل دوربین می‌رود.

منوچهر هادی کارگردان سریال دو اثر پرمخاطب در تلویزیون و نمایش خانگی دارد، سریال دلدادگان برای تلویزیون و سریال نمایش خانگی عاشقانه را در کارنامه کاری خود دارد.

خواننده تیتراژ سریال دل نیز رضا بهرام است.

دل

عوامل سریال دل

برخی از عوامل سریال دل عبارتند: تهیه کننده: جواد فراهانی، کارگردان: منوچهر هادی، مجری طرح و جانشین تهیه کننده: سعید خندق آبادی.

ماجرای سریال دل

در خلاصه داستان سریال نمایش خانگی دل آمده است: قصه «دل» به کارگردانی منوچهر هادی در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و …

از بازیگران این سریال می توان بهیکتا ناصر، کوروش تهامی، نسرین مقانلو، بیژن امکانیان، هومن سیدی، ساره بیات، حامد بهداد، سعید راد، افسانه بایگان، مهراوه شریفی نیا و… اشاره نمود.

سریال دل چه زمانی پخش می شود؟

پیش بینی اولیه سازندگان و کارگردان این مجموعه پخش این مجموعه در اردیبهشت ۹۸ بود که البته محقق نشده است. این سریال در حال حاضر در مرحله تصویربرداری قرار دارد و به احتمال فراوان در اواسط تابستان در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

 




:: برچسب‌ها: سریال دل , منوچهر هادی , یکتا ناصر، کوروش تهامی، نسرین مقانلو، بیژن امکانیان، هومن سیدی، ساره بیات، حامد بهداد، سعید راد، افسانه بایگان، مهراوه شریفی نیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: